На територията на цялата страна гарантираме доставки и специализиран транспорт в рамките на 8 до 48 часа транзитно време от взимането на пратката.
Вътрешният транспорт е много важен аспект от икономиката и търговията. Без сигурен, добре организиран и ценово — ефективен вътрешен транспорт всеки бизнес е под заплаха, защото не е в състояние да доставите нужната стока на правилното място в правилното място, което значи пропуснати финансови ползи и други загуби.
Изпратете запитване и ще предложим веднага най-доброто
решение за вашите пратки.
Затова и ние поемаме отговорността да се грижим за вътрешния транспорт на вашите стоки. За целта се използва Българската пътна мрежа, в това число републиканската пътна мрежа (автомагистралите, пътища от първи до трети клас и скоростни пътища), както и общинските пътища за доставка до крайната дестинация.
Повече за пътищната инфраструктура на България
Пътищата се разделят най-общо на републиканска и общинска пътна мрежа. За пътуване по републиканската пътна мрежа на България се изисква да имате платена винетка такса, която се издава за определен срок и ви дава право да ползвате пътната инфраструктура. Републиканската пътна мрежа съставлява и част от международните пътища, минаващи през България. Републиканската пътна мрежа се управлява от Агенция Пътна Инфраструктура (АПИ) и нейната обща дължина спрямо 2011 година е 19 512 км, от които 2 970 км.
Първокласни пътища и 458 км. Автомагистрали.
Общинските пътища са свободни за пътуване без винетна такса, като при тях съществуват други ограничение от гледна точка на скорост и видове автомобили, които могат да пътуват по тях.
Автомагистралите са високоскоростни пътища за движение на МПС-та с обособени отделни платна за движение в двете посоки и разграничени от разделителна ивица. Всяко едно от платната има задължително поне 2 ленти за движение и трета лента, обособена за аварийно спиране.
Където автомагистралата се пресича с друг път или жп линия, това винаги се случва на различни нива, а за влизане и излизане от магистралата се осъществява единствено и само на пътни възли, като някои от тях са рампи. В България има изградени 6 автомагистрали, като максималната скорост за движение по тях е 140 км/ч.
В България все още няма изградени скоростни пътища, но е планирано построяването на седем такива до 2020 година. Очаква се те да са построени на отсечките Видин – Благоевград, София – Гюешево, Варна – Дуранкулак, Русе – Маказа, Пловдив – Рудозем, Русе – Шумен, както и скоростен път „Рила”, от Дупница до Самоков.
Като цяло през последните десетилетия в България се обръща по-сериозно внимание на пътната инфраструктура и се работи по нейното разширение и подобряване. Започнато е създаване на автомагистрална мрежа от София до черноморието, което осезаемо ще съкрати времето за преминаване на дистанцията и ще направи прехода по-лек, поради качеството на пътя. Въпреки това, все още над 2/3 от пътищата в България са от 4-ти клас и са в доста лошо състояние, като това се отнася както за републиканската пътна мрежа, така и за общинската, но се очаква с времето този проблем да бъде разрешен.
Основните пътни връзки в България, които имат пряко въздействие върху вътрешните и международни връзки са: Гюешево – София – Варна; Калотина – Свиленград, който е част и от международния път от Виена към Близкия Изток и Истанбул; София – Бургас (позволяващ по-ефективен транспорт между София и черноморието на хора и стоки); Русе – Кърджали (международният път „Север – Юг”, свързващ северна и южна България); Видин – Кулата (международен коридор №4); София – Русе; Мангалия (Рум.) – Варна – Бургас – Истанбул.
За да получите повече информация за услугата вътрешен транспорт, изпратете Вашето запитване за оферта.